مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-11سياسي

دولت در حال عادی نمایی کرونا است/وام 1 میلیونی بدون سودپرداخت شود


در جلسه شورای مرکزی حزب ندا تاکید شد که این روزها دولت بیش از پیش دچار بی تصمیمی، بد تصمیمی و دیر تصمیمی شده و روند کند و غیر قاطع تصمیم گیری دولت ممکن است به پیک دوم کرونا منتهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه مجازی شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان با موضوع بحران کرونا به ریاست صادق خرازی دبیر کل حزب و با حضور مجید فراهانی رییس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست گذاری این حزب برگزار شد.

اعضای شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان تأکید کردند که باید شرایط برای گروه ها و دهک های محروم جامعه به گونه ای فراهم شود که افراد برای تأمین معیشت خود، نگرانی نداشته باشند.

پرداخت وام یک میلیونی با بهره سود 12 درصد در عمل نمی تواند دردی از دردهای مردم را دوا کند و انتظار می رفت حمایت قوی تری از دهک های ضعیف جامعه صورت گیرد.

از سویی دیگر این سوال مطرح است که آیا این امکان فراهم نبود که به این وام حمایتی سودی تعلق نگیرد و به شکل قرض الحسنه و بدون دریافت سود به نیازمندان ارائه شود؟.

همچنین اعضای شورای سیاست گذاری این حزب با تقدیر از رشادت و تلاش های کادر درمانی و گروه های داوطلب مردمی، معتقد بودند در حالی که مطابق آمار کرونا کنترل نشده است، آمار مبتلایان به کرونا روندی افزایشی داشته است، تعداد فوتی ها کاهشی نداشته است، دارویی کشف نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در حال عادی نمایی کرونا است/وام 1 میلیونی بدون سودپرداخت شود

دولت در حال عادی نمایی کرونا است/وام 1 میلیونی بدون سودپرداخت شود