مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 08:262020-04-11سياسي

روایتی از اولین روز بازگشت روزنامه ها


صبح امروز (شنبه _ 23 فروردین ماه) بسیاری از مطبوعات خصوصی و دولتی بعد از حدود سه هفته تعطیلی به روی پیشخان روزنامه فروشی ها آمدند تا در این روزهای مهم تاریخ ایران و جهان، - صبح امروز (شنبه _ 23 فروردین ماه) بسیاری از مطبوعات خصوصی و دولتی بعد از حدود سه هفته تعطیلی به روی پیشخان روزنامه فروشی ها آمدند تا در این روزهای مهم تاریخ ایران و جهان، نفش رسانه ای خودشان را ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ها که قرار بود بعد از تعطیلات نوروزی طبق روال معمول منتشر شوند، با اعلام تصمیم کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر توقف انتشار رسانه های چاپی، به مدت یک هفته به دکه های روزنامه فروشی نیامدند.

در این مدت البته برخی از اهالی قلم و رسانه به حق نگران بی کار شدن تعداد زیادی از روزنامه نگاران بودند و برخی نیز بر این باور بودند که در فضای فعلی جامعه باید از هر اقدامی که منجر به شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور می شود، جلوگیری کرد.

در نهایت صبح امروز (23 فروردین ماه) بسیاری از روزنامه ها بعد از یک هفته فعالیت آنلاین در دنیای مجازی، به صورت کاغذی منتشر شدند تا دنیای رسانه بتواند با قدرت بیشتری در این روزهای سخت به فعالیت خود ادامه بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از اولین روز بازگشت روزنامه ها

روایتی از اولین روز بازگشت روزنامه ها