مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 08:362020-04-11دانش

مجمع نمایندگان کرمانشاه به وضعیت اقشار آسیب دیده رسیدگی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در نامه ای خطاب به رییس مجمع نمایندگان استان ضمن تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا نوشت: - بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در نامه ای خطاب به رییس مجمع نمایندگان استان، خواستار استفاده از ظرفیت این مجمع برای رسیدگی ویژه اقتصادی به مردم استان و اقشار آسیب دیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در نامه ای خطاب به رییس مجمع نمایندگان استان ضمن تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا نوشت: از ظرفیت این مجمع جهت رسیدگی ویژه اقتصادی به مردم استان و بخصوص اقشار آسیب دیده استفاده کنید.

در این نامه آمده است:همانطور که مستحضر هستید دانشجویان بسیجی با شیوع ویروس کرونا (91-covid)، همراه با دیگر اقشار، در حوزه های گوناگون مقابله با ویروس مذکور ورود نموده و در تلاش هستند تا با فعالیت های جهادی خود نهایت تشریک مساعی را به عمل آورند از سوی دیگر یکی از خواسته های مقام معظم رهبری (دامت ظله) از دانشجویان بسیجی، مطالبه گری از مسئولین می باشد.

اکنون که تأثیر و تبعات شیوع این ویروس بر اقتصاد جهانی و از جمله سراسر کشور عزیزمان واضح می باشد لیکن از آنجا که بدلیل آمار بالای بیکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع نمایندگان کرمانشاه به وضعیت اقشار آسیب دیده رسیدگی کند

مجمع نمایندگان کرمانشاه به وضعیت اقشار آسیب دیده رسیدگی کند