مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 09:362020-04-11بين الملل

آکسفام: کرونا ضربه ای مهلک برای یمن است


سازمان بین المللی امداد رسانی آکسفام اعلام کرد، ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا ویروس در یمن، ضربه مهلکی برای این کشور است که از نبود امکانات بهداشتی کافی رنج می برد.

- سازمان بین المللی امداد رسانی "آکسفام" اعلام کرد، ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا ویروس در یمن، ضربه مهلکی برای این کشور است که از نبود امکانات بهداشتی کافی رنج می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، سازمان امداد رسانی آکسفام عصر روز جمعه در بیانیه منتشر شده توسط محسن صدیقی، مدیر دفتر این نهاد بین المللی در یمن درباره این موضوع هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: اعلام اولین مورد قطعی ابتلا به کرونا در یمن، ضربه ای نابود کننده برای کشوری تلقی می شود که پس از پنج سال درگیری های ویران کننده، از ضعف امکانات بهداشتی رنج می برد؛ امری که شانس مهار این بیماری را کاهش می دهد.

در این بیانیه اشاره شده است که بیش از 17 میلیون تن در یمن قادر به دستیابی به آب پاکیزه نیستند و برای میلیون ها یمنی که در اردوگاه های پناهجویان و اماکن پر ازدحام زندگی می کنند، انزوای اجتماعی و شستن مکرر دست ها امری بسیار دشوار است.

طبق این بیانیه، تنها نیمی از مراکز درمانی یمن با ظرفیت کامل فعالیت می کنند و کمبود قابل توجهی در زمینه دارو، تجهیزات و پرسنل پزشکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکسفام: کرونا ضربه ای مهلک برای یمن است

آکسفام: کرونا ضربه ای مهلک برای یمن است