مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-11اقتصادي

سوار کردن سه نفر در صندلی عقب تاکسی های کرج ممنوع شد


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: سوار کردن سه نفر در صندلی عقب تاکسی های کرج ممنوع شد.

- مجید استاد کاظمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای رعایت هرچه بیشتر اصول مربوط به طرح فاصله گذاری اجتماعی از امروز در کرج مانند پایتخت سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب تاکسی های شهری ممنوع است.

وی بیان کرد: به رانندگان خطوط مختلف تاکسی در کرج ابلاغ کرده ایم که از امروز می توانند نرخ های جدید کرایه تاکسی را از مسافران دریافت کنند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: به طور میانگین کرایه خطوط تاکسی در کرج بین 25 تا 30 درصد نسبت به کرایه های قبلی بیشتر شده است، از ساعت 10 شب به بعد نیز همانند گذشته حدود 20 درصد به نرخ کرایه تاکسی ها افزوده می شود.

استاد کاظمی با اشاره به اینکه برچسب نرخ کرایه های جدید تا چند روز دیگر برای نصب در تاکسی ها در اختیار رانندگان قرار داده می شود، عنوان کرد: در حال حاضر نیز اطلاعیه تاکسیرانی در مورد افزایش نرخ کرایه در تاکسی ها نصب شده است تا مسافران نیز در جریان آن قرار داده شوند.

وی گفت: رانندگان در کنار اینکه تنها مجاز به سوار کردن تنها یک سرنشین در صندلی جلو و دو مسافر در صندلی عقب خودرو هستند، کرایه ای که از مسافران دریافت می کنند نیز باید دقیقاً بر اساس رقم اعلام شده نرخ کرایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوار کردن سه نفر در صندلی عقب تاکسی های کرج ممنوع شد

سوار کردن سه نفر در صندلی عقب تاکسی های کرج ممنوع شد