مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 09:562020-04-11فرهنگي

رزمنده ای که مبارز میدان «کرونا» شد/ از «فاطمیون» تا «گلشهر»


حسین نژادموسی کارگردان مستند «گلشهر» بیان کرد که این فیلم روایتی است از اقدامات جهادی رزمنده ای از گروه «فاطمیون» در میدان مقابله با ویروس «کرونا».

- حسین نژادموسی کارگردان مستند گلشهر بیان کرد که این فیلم روایتی است از اقدامات جهادی رزمنده ای از گروه فاطمیون در میدان مقابله با ویروس کرونا .

حسین نژادموسی کارگردان مستند گلشهر که این روزها با محوریت بیماری کرونا در دست تولید است در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر گفت: با شیوع ویروس کرونا در ایران بخشی از مهاجران افغانستانی که ساکن محله گلشهر مشهد هستند، تصمیم گرفتند یک سری فعالیت های سلامت محور را در قالب پایگاه بسیج شهدای فاطمیون در منطقه گلشهر انجام دهند این فعالیت ها از قبیل دوخت ماسک، ضدعفونی کردن محله، غربالگری مردم و.

است.

به این شکل که این افراد به محل های مختلف می روند و با مراجعه به درب خانه ها با دستگاه تب سنج، تب مردم را می گیرند و یک سری سوالات می پرسند البته این کار با همکاری و هماهنگی مرکز بهداشت محل و زیر نظر بسیج انجام می شود.

ضمن اینکه این مهاجران یک سری بسته های ارزاق بین خانواده های مستضعف نیز پخش می کنند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت اهالی محل، خیرین و کسانی که خیاطی بلد بودند یا چرخ خیاطی داشتند از دیگر کارهای آن ها بود به این شکل که کارگاهی در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمنده ای که مبارز میدان «کرونا» شد/ از «فاطمیون» تا «گلشهر»

رزمنده ای که مبارز میدان «کرونا» شد/ از «فاطمیون» تا «گلشهر»