مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 10:562020-04-11اقتصادي

46 درصد صادرات آذربایجان شرقی مربوط به بخش صنعت و معدن است


حبیب امین زاده روز شنبه در جلسه ای با فرماندار میانه با بیان اینکه استان آمادگی تامین نیازهای شهرستانی و تامین منابع مالی آنها را دارد، از رفع مشکل واحدهای تولید مواد ضدعفونی با ارائه تمهیداتی خبر داد.

وی گفت: در تولید ماسک با تامین مواد اولیه خودکفا شده ایم و 10 هزار دستکش نیز در بین واحدهای مختلف توزیع شده است و در مورد دستکش لاتکس نیز شاهد پخش آن در بیمارستانها از سوی شبکه غذا و دارو هستیم و با خرید از یک واحد تولیدی دستکش در ارومیه سهمی برای شهرستان میانه نیز اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به شناسایی اولویتها و سرمایه گذاریها در سطح استان، گفت: بنا بر پر شدن ظرفیت به هیچ طرح فولادی جدید تسهیلات ارائه نخواهد شد اما با تهیه چشم انداز صنعت، معدن و تجارت شهرستان و اولویتهای لازم می توانیم حمایتها و تسهیلات بانکی را به این سمت سوق دهیم.

امین زاده در پایان از آمادگی استان برای کمک در تنظیم بازار و کالاهای مورد نیاز خبر داد و گفت: توزیع میوه شب عید تا آخر فروردین ادامه خواهد داشت.

فرماندار ویژه میانه: زمینه برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در بخش معادن و کشاورزی مهیاست معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه هم با اشاره به ظرفیت شهرستان از لحاظ معادن و تولید محصولات کشاورزی و باغی از آماده بودن زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 درصد صادرات آذربایجان شرقی مربوط به بخش صنعت و معدن است

46 درصد صادرات آذربایجان شرقی مربوط به بخش صنعت و معدن است