مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-11سياسي

پیشنهادات انجمن طب فیزیکی فارس برای کمک به جامعه پزشکی کشور


رییس انجمن طب فیزیکی و توانبخشی استان فارس در نامه ای خطاب به سازمان نظام پزشکی ایران پیشنهادهایی را به منظور حمایت بیشتر از جامعه پزشکی بویژه در این شرایط همه گیری ویروس کرونا ارائه کرد.

- ساعد رحیمی نژاد در گفت وگو با فارس در شیراز اظهار داشت: در این نامه چند مورد پیشنهاد را به منظور حمایت همه جانبه از اقشار مختلف فعال در بخش سلامت و درمان کشور ارائه کرده ایم که امیدواریم با اجرایی شدن آنها، زمینه پوشش های حمایتی از جامعه پزشکی نیز بیش از پیش فراهم شود.

وی بیان کرد: شرایط کنونی زمان مناسبی است که مسائل و مشکلات اقتصادی پزشکان وکادر درمان بخش های دولتی و خصوصی به نحو شایسته به دولت منعکس شود تا بیشتر در جریان مسائل قرار بگیرند.

رحیمی نژاد پیگیری برای قرار دادن مشاغل درمانی در فهرست مشاغل خسارت دیده از کرونا را از دیگر پیشنهادها مطرح و تاکید کرد: تعویق وام ها، کسر مالیات، دادن وامهای کم بهره، پرداخت معوقات بیمه ها برای پزشکان و کادر درمانی می تواند از دیگر اقدامات کمک کننده باشد.

به گفته وی بهره گیری بیشتر از توان و ظرفیت رسانه های رسمی و فضای مجازی به منظور طرح مشکلات جامعه پزشکی کشور و خسارات کرونا به فعالان بخش سلامت و درمان نیز می تواند در آشنایی بیشتر مسئولان و آحاد جامعه به شرایط جامعه پزشکی موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات انجمن طب فیزیکی فارس برای کمک به جامعه پزشکی کشور

پیشنهادات انجمن طب فیزیکی فارس برای کمک به جامعه پزشکی کشور