مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-11فرهنگي

پیام تسلیت مدیر خانه کتاب برای درگذشت حسن انوشه


نیکنام حسینی پور با ارسال پیامی، درگذشت حسن انوشه، نویسنده، پژوهشگر تاریخ، زبان و ادب فارسی و سرپرست گروه نویسندگان دانشنامه ادب فارسی را به جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

- نیکنام حسینی پور با ارسال پیامی، درگذشت حسن انوشه، نویسنده، پژوهشگر تاریخ، زبان و ادب فارسی و سرپرست گروه نویسندگان دانشنامه ادب فارسی را به جامعه علمی و فرهنگی کشور تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در متن پیام تسلیت مدیرعامل موسسه خانه کتاب برای درگذشت حسن انوشه آمده است: خبر درگذشت استاد حسن انوشه که دایره المعارف نویس، مترجم و پژهشگر حوزه فرهنگ، تاریخ و زبان و ادبیات فارسی بود و با سال ها تلاش علمی و فرهنگی خالصانه برای زبان و ادب فارسی و شناساندن ایران و تاریخش به مردم این دیار، بی وقفه و خالصانه کوشش کرد و امروز چهره در نقاب خاک کشید، موجب تاثر شد.

ایشان خود را وقف فرهنگ کرده بودند و اخلاق مداری او همیشه زبانزد همکارانش بوده است و بدون تردید جهان با دیده تحسین، تمجید و حسرت به خدمات علمی و پژوهشی او می نگرد چرا که وی از نادر اندیشمندانی بود که به عشق ایران و فرهنگ و ادب تا آخرین لحظه تلاش کرد.

استاد انوشه به ایران فرهنگی عشق می ورزید و به همین خاطر مرزهای جغرافیایی را برداشته بود و دل ها را نشانه گرفته بود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مدیر خانه کتاب برای درگذشت حسن انوشه

پیام تسلیت مدیر خانه کتاب برای درگذشت حسن انوشه