مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-11اقتصادي

سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی رونمایی شد


معاون اول رییس جمهور در حاشیه نشست با وزیر اقتصاد، معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی از سامانه اطلاعات یکپارچه شرکت های دولتی رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (شنبه 23 فروردین) در حاشیه نشست معاون اول رییس جمهور با وزیر اقتصاد، معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی از سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی رونمایی شد.

هدف از راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی، ایجاد بانک اطلاعات جامع و متمرکز به منظور گردآوری و ساماندهی اطلاعات مربوط به عملکرد، بودجه، صورت های مالی، حسابرسی و مدیران شرکت های دولتی در راستای افزایش شفافیت، پاسخگویی و نظارت و ارزیابی عملکرد شرکت های دولتی و همچنین بهره برداری از این اطلاعات در زمینه سیاست گذاری و تهیه و تظیم برنامه های اقتصادی کشور اعلام شده است.

کاربرد سامانه اطلاعات شرکت های دولتی چیست؟ طبق این گزارش، در این سامانه هر یک از بانک ها، بیمه ها و شرکت های دولتی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد، در بستر شبکه ملی اطلاعات به سامانه متصل شده و ضمن بارگذاری یا اصلاح اطلاعات مربوط به خود، در تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات مشارکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی رونمایی شد

سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی رونمایی شد