مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-11اجتماعي

آموزش در پیام رسان شاد برای تمامی مدارس تکلیف است


علیرضا سعدی پور روز شنبه در جمع خبرنگاران مازندران اظهار داشت: شبکه آموزش دانش آموزی موسوم به شاد یک پیام رسان داخلی بوده و از تمامی امکانات آموزشی به منظور برگزاری کلاس های مجازی برخوردار است .

وی با اشاره به اینکه این پیام رسان برای تمامی موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل اجرا است، ادامه داد: در این نرم افزار نام دانش آموزان ، کلاس آنها و همچنین معلم های مربوطه به صورت کاملا پیش فرض بارگزاری شده است و نیازی به ثبت نام نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به ویژگی های دیگر پیام رسان شاد اشاره کرد و گفت: امنیت بالا ، دسترسی آسان ، سرعت بالا ، چیدمان آموزشی و کاربری آسان از ویژگی های این پیام رسان است.

سعدی پور با اشاره به اینکه در پیام رسان های قبلی عدم تعریف چهارچوب آموزشی در برنامه مشکلات فراوانی برای معلمان و دانش آموزان ایجاد می شد، گفت: در پیام رسان شاد این مشکلات برطرف شده و کاملا امکانات کلاس درس در آن جانمایی شده است.

به گفته او ، معلمان و دانش آموزان به صورت کاملا سازمانی در پیام رسان شاد در گروههای خود قرار داده شده اند و نیازی به ساخت گروه و مدیریت آن نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: مدیران مدرسه به صورت پیش فرض در تمامی گروه ها عضو بوده و فعالیت معلمان و دانش اموزان را پایش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در پیام رسان شاد برای تمامی مدارس تکلیف است

آموزش در پیام رسان شاد برای تمامی مدارس تکلیف است