مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-11حوادث

3 واحد صنفی متخلف عرضه گونه های جانوری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا از اداره کل محیط زیست استان، شهرام احمدی روز شنبه با بیان اینکه، طرح پایش با همکاری نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان و نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی انجام شد، افزود: در این پایش 4 طاقه طاووس، 24 سر خرگوش، یک فرد سنجاب و تعدادی سهره، طرقه و بلبل خرما کشف و ضبط شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده، جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی، با تاکید بر اینکه نبود حیات وحش آسیب های جبران ناپذیری به چرخه اکوسیستم وارد می کند، افزود:گروه های سیار یگان حفاظت محیط زیست استان و تمامی پاسگاه های محیط بانی فعال تر و هوشیارتر از همیشه، مناطق تحت حفاظت را حراست و کنترل می کنند و از سودجویی و اقدامات خلاف قانون شکارچیان غیرمجاز و افرادی که اقدام به تخریب زیستگاه ها یا زنده گیری کنند، به شدت جلوگیری می کنند.

احمدی، از مردم استان خواست تا علاوه بر توجه بیشتر به حیات وحش، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست را در انجام وظایف خود یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار یا زنده گیری حیات وحش، مراتب را به حفاظت محیط زیست استان با شماره تلفن 3- 32223572 اطلاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس بند الف ماده 10 و بند ب ماده 12 قانون شکار و صید و ماده 31 آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید، شکار حیات وحش بدون داشتن مجوز از سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 واحد صنفی متخلف عرضه گونه های جانوری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

3 واحد صنفی متخلف عرضه گونه های جانوری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد