مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-11اجتماعي

هنرآموزان البرز به صف تولیدکنندگان ماسک پیوستند


سالار قاسمی روز شنبه در بازدید از کارگاه تولید ماسک در هنرستان دخترانه شهید غلامحسینی فردیس افزود: آموزش و پرورش استان البرز همگام باسایر استان های کشور در 2 جبهه جهاد آموزشی و کمک به نیازبهداشتی هموطنان فعال است.

وی با اشاره به ضرورت تولید ماسک در کشور و استان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و بعضی مواقع اولیا دانش آموزان پای کار آمدند و از ظرفیت هایی که هنرستان های استان البرز برای تولید ماسک دارند استفاده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: هنرستان شهید غلامحسینی فردیس در طول یک هفته فعالیت میانگین تولید خوب است اجناس اولیه مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی استان البرز است که در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می گیرد.

قاسمی افزود: ماسک های تولید شده در هنرستان ها تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان البرز می شود.

وی با اشاره به اینکه در نظرآباد و ساوجبلاغ هم ماسک تولید می شود ، افزود: تولید ماسک در راستای کمک به کادرپزشکی و مردم است امیدوارم خیلی زودتر موضوع کرونا به اتمام برسد تا همکاران فرهنگی به کارهای اصلی که تدریس است بپردازند.

وی اقدامات دیگر آموزش و پرورش استان البرز را در بخش جهاد آموزشی دانست و گفت: با توجه به دغدغه ای که خانواده ها داشتند آموزش و پرورش از سوم اسفند ماه سال گذشته مدارس در کشور و استان تعطیل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرآموزان البرز به صف تولیدکنندگان ماسک پیوستند

هنرآموزان البرز به صف تولیدکنندگان ماسک پیوستند