مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-11فرهنگي

اختتامیه هنرواره عکس «آن» حوزه هنری سمنان به تعویق افتاد


مصطفی حسینی عصر شنبه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سید مرتضی آوینی و تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی به رسانه ها اعلام کرد: مجموعه عکس های منتخب هنرواره عکس آن، در قالب نمایشگاه عکس در زمان اختتامیه، نمایش داده خواهد شد و همچنین در کتاب عکس آن به چاپ می رسد.

وی افزود: خانه عکاسان و دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، فراخوان ششمین دوره از هنرواره استانی عکس آن را در سال 98 و با محوریت مجموعه عکس، منتشر کرد که تا پایان مهلت ارسال آثار، 671 اثر به دبیرخانه این هنرواره رسید.

وی ادامه داد: سبک زندگی ایرانی اسلامی( خانواده، آداب و رسوم و مراسم، حجاب و پوشش ایرانی) و ایران آینده (اقتصادی، علم و فناوری، فرهنگی، اجتماعی) از موضوعات ششمین هنرواره استانی عکس آن بود که 38 هنرمند استان، 671 اثر را در بخش های مختلف برای رقابت در این هنرواره به دبیرخانه ارسال کردند.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان خاطر نشان کرد: خسرو به آیین و ابوالفضل حسنی از هنرمندان و عکاسان پیشکسوت استان، داوری این دوره از هنرواره عکس آن را بر عهده داشتند.

پنج دوره جشنواره منطقه ای عکس آن که آخرین فراخوان آن در سال 94 و اختتامیه آن در سال 1395 برگزار شده بود پس از چند سال توقف دوره ششم خود را با عنوان ششمین هنرواره استانی عکس آن با تاکید بر حمایت از هنرمندان بومی استان سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه هنرواره عکس «آن» حوزه هنری سمنان به تعویق افتاد

اختتامیه هنرواره عکس «آن» حوزه هنری سمنان به تعویق افتاد