مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-11اجتماعي

استاندار یزد: آموزش مجازی بخشی از دغدغه والدین را رفع کرد


محمدعلی طالبی شنبه شب در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری افزود: در ایام تعطیلات مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد فعالیت مجازی آموزشی کادر آموزش و پرورش و معلمان استان بودیم این رویکرد باعث شد تا فرایند آموزش در استان تعطیل نشود.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی هایی که برای دانش آموزان ساکن مناطق محروم استان وجود دارد، در برخی مکاتبات مردمی که با استانداری صورت می گرفت و همچنین برخی از معلمان اعلام کردند که برخی والدین گوشی تلفن همراه هوشمند یا دسترسی به اینترنت ندارند و چنین ادعا می شد که تا 30 درصد دانش آموزان در تعطیلات هیچ گونه ارتباط آموزشی نداشته اند.

طالبی تصریح کرد: گزارش های آموزش و پرورش نشان می دهد که با وجود برخی کاستی ها، عملکرد استان در زمینه آموزش مجازی قابل قبول بوده و نسبت به سرشماری و آمارگیری دانش آموزان اقدام شده است.

استاندار یزد همچنین از شهرداری و شورای شهر که دغدغه مندانه و داوطلبانه در امور مختلف اجتماعی و فرهنگی مشارکت می کنند قدردانی کرد و اظهار داشت: یکی از نکات مثبت در دوران کرونا همین تلاش و مشارکتی جمعی خیران و دستگاه ها مختلف در امور استان است.

وی از مسئولان آموزش و پرورش خواست برای روزهای آینده برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا در ادامه سال تحصیلی دانش آموزان با مشکل مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: آموزش مجازی بخشی از دغدغه والدین را رفع کرد

استاندار یزد: آموزش مجازی بخشی از دغدغه والدین را رفع کرد