مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 18:152020-04-11اقتصادي

نذری 272 میلیون تومانی خادم یاران رضوی استان یزد به مناسبت نیمه شعبان


خادم یاران رضوی استان یزد به مناسبت نیمه شعبان و با نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) 272 میلیون تومان، گوشت نذری، بسته کمک معیشتی و غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، زهرا کفیل الناس اظهار داشت: فراخوانی در ابتدای ماه شعبان برای جمع آوری کمک های مردمی بین خادم یاران و علاقه مندان به امام رضا علیه السلام اعلام شد که با استقبال خوبی روبرو شد.

معاون محرومیت زدایی دفتر آستان قدس رضوی استان یزد  ادامه داد: خادم یاران رضوی استان یزد به مناسبت نیمه شعبان و با نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) 272 میلیون تومان، گوشت نذری، بسته کمک معیشتی و غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

کفیل الناس گفت: 48 رأس گوسفند بااعتبار 125 میلیون تومان با نیت خیرین تهیه و در روز نیمه شعبان ذبح و بین 1250 خانواده نیازمند در سراسر استان توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده خادم یاران در این زمینه افزود: 1000 بسته غذایی و کمک معیشتی شامل برنج ، روغن،  مرغ، ماکارونی، حبوبات ، ماسک و لوازم بهداشتی نیز بااعتبار 150 میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان و محرومین توزیع شد.

وی افزود: بیش از 510 پرس غذای گرم تبرکی هم توسط خادم یاران رضوی استان طبخ و بین مددجویان و محرومین توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری 272 میلیون تومانی خادم یاران رضوی استان یزد به مناسبت نیمه شعبان

نذری 272 میلیون تومانی خادم یاران رضوی استان یزد به مناسبت نیمه شعبان