مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 01:252020-04-11ورزشي

لیگ نوزدهم را نادیده بگیرند


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که به نظرم باید لیگ نوزدهم را نادیده بگیرند، گفت: اگر مسابقات را در شرایطی که با شیوع کروناویرورس مواجه ایم، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که به نظرم باید لیگ نوزدهم را نادیده بگیرند، گفت: اگر مسابقات را در شرایطی که با شیوع کروناویرورس مواجه ایم، برگزار کردیم و قهرمان لیگ هم مشخص شد، آیا تعیین قهرمان از سلامتی مردم، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم تر است؟ مهران نصیریان دوست در گفت و گو با ایسنا، درخصوص صحبت هایی درباره چگونگی اتمام فصل نوزدهم فوتبال، اظهارکرد: اکنون بحث شیوع ویروس کرونا، یک بحث جهانی است و همه درگیر آن هستند و طبیعتا باشگاه های فوتبال نیز درگیر شده اند.

به نظرم جان تمام انسان ها از جمله فوتبالیست ها و افراد مرتبط با فوتبال اهمیت بسیاری دارد و نمی شود با برگزاری فوتبال در حالی که همچنان در گیر و دار این ویروس هستیم و به مرحله کنترل هم نرسیده ایم، جان کسی را به خطر بیندازیم.

وی بیان کرد: برای از سرگیری لیگ برتر فوتبال نیز باید ببینیم که نظر ستاد پیشگیری از کروناویروس در ورزش چیست و آیا این ویروس فروکش می کند یا خیر.

فکر می کنم باید تا خردادماه منتظر این مهم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ نوزدهم را نادیده بگیرند

لیگ نوزدهم را نادیده بگیرند