مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 02:402020-04-11سياسي

آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد


سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان گفت: آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به سیاست های دانشگاه فرهنگیان مبنی بر عدم تعطیلی آموزش، آموزش های مجازی اساتید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بعد از ایام نوروزی با قدرت تمام و با حضور پرشور اساتید و ویژه دانشجو معلمان استان گلستان آغاز شد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در حاشیه بازدید از کلاس های مجازی پردیس امام خمینی (ره) گرگان ضمن ارزیابی کیفیت برگزاری کلاس های مجازی و گفتگو با دانشجویان و اساتید بر لزوم برگزاری کلاس ها و حضور حداکثری دانشجومعلمان تاکید کرد.

محمدرضا مازندرانی گفت: اراده مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان گلستان بر این است که آموزش مجازی با قدرت تمام برگزار شده و مسئولان پردیس ها و معاونان آموزشی باید نظارت کافی در این خصوص داشته باشند و هر روز گزارش کلاس های برگزار شده را دریافت کنند.

مازندرانی بیان کرد: با توجه به سیاست های مطرح شده مبنی بر عدم تعطیلی آموزش در دانشگاه فرهنگیان، کارشناسان آموزش باید با نمایندگان کلاس ها و اساتید هماهنگی کافی داشته باشند تا کلاس های مجازی به قدرت خود باقی بمانند و در امر آموزش دانشجو معلمان استان گلستان هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد

آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز شد