مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-11اقتصادي

آغاز اجرای طرح زوج و فرد خودروها در زنجان با هدف کاهش 50 درصدی بار ترافیک


مهرداد سلطانی شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهداف این طرح افزود: این طرح در راستای کاهش حضور مردم در خیابانها و جلوگیری از ترددهای غیرضروری در هسته مرکزی شهر اجرا می شود و در واقع می تواند به کاهش پیک ترافیکی و تجمعات منجر شود.

وی اضافه کرد: طی جلسه برگزار شده در شورای ترافیک استان مقرر شد طرحی در مرحله اول به صورت آزمایشی با هدف محدودیت و کنترل ترافیک در مرکز هسته ای شهر انجام و سپس بازخوردهای آن بررسی شود که در صورت نیاز این طرح ادامه پیدا خواهد کرد و در غیر اینصورت به حالت قبل باز می گردد.

این مسؤول ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته طرح ترافیکی زوج و فرد خودروها در شهر زنجان و نحوه کنترل آن برعهده پلیس راهور و شهرداری خواهد بود و برخلاف تصور قرار نیست مسیرها به روی مردم بسته باشد و یا ترافیک ایجاد شود.

وی اظهار داشت: مهمترین بحث در اجرای این طرح کنترل ترددها بوده و اینکه از مردم خواسته شود بر اساس پلاک زوج و فرد خودروها در مسیرها رفت و آمد کنند و در این میان اگر راننده ای تخلفی انجام داد پلیس بدون اینکه خودروی وی را متوقف کند حق اعمال قانون خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح زوج و فرد خودروها در زنجان با هدف کاهش 50 درصدی بار ترافیک

آغاز اجرای طرح زوج و فرد خودروها در زنجان با هدف کاهش 50 درصدی بار ترافیک