مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:102020-04-11اقتصادي

اجرای طرح زوج و فرد باعث کاهش 50 درصدی ترددها در شهر زنجان می شود


معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: اجرای طرح زوج وفرد باعث کاهش 50 درصدی ترددها در هسته مرکزی شهر زنجان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد سلطانی شامگاه شنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه طرح ترافیکی زوج و فرد در زنجان از صبح امروز (دوشنبه )24 فرودین ماه با هدف کاهش تجمع در هسته مرکزی شهر زنجان آغازمی شود، گفت: در نتیجه اجرای این طرح 50 درصد از حجم ترددها در ساعات پیک کاسته خواهد شد.

وی افزود: تلاش برای کاهش ترددها در هسته مرکزی شهر و خیابان های منتهی به این محدوده از اهداف اجرای طرح زوج و فرد خودروهای شخصی در شهر زنجان است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح ترافیکی زوج و فردبه هیچ وجه خودرویی متوقف نخواهد شد، ادامه داد: خودروهایی که طرح زوج و فرد را رعایت نکنند اعمال قانون شده و در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

سلطانی افزود: بعد از پایان تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حضور مردم در معابر عمومی شهر هستیم و برخی شهروندان توجهی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نمی کنند که در این راستا ضمن دعوت از مردم برای رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، طرح ترافیک زوج و فرد به صورت پایلوت در محدوده مشخصی از هسته مرکزی شهر زنجان اجرا خواهد شد که همان طرح زوج و فرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زوج و فرد باعث کاهش 50 درصدی ترددها در شهر زنجان می شود

اجرای طرح زوج و فرد باعث کاهش 50 درصدی ترددها در شهر زنجان می شود