مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-11اجتماعي

آماده باش 49 تیم هلال احمر خراسان جنوبی برای امدادرسانی به حوادث


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد رحیم شهریاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی، بیان کرد: 196 نیروی هلال احمر در قالب 49 تیم امدادی در 23 پایگاه ثابت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم های واکنش سریع و دو تیم آنست (سگ های زنده یاب) برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه 22 تیم در شعب هلال احمر استان آماده امدادرسانی به حوادث احتمالی هستند، افزود: همچنین 107 دستگاه خودروی امدادی و پشتیبان آماده به کارگیری است.

شهریاری اظهار کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل ها از شهروندان خواستاریم در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها قرار نگیرند و از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده از رانندگان خواستاریم ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی، از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی به خصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 49 تیم هلال احمر خراسان جنوبی برای امدادرسانی به حوادث

آماده باش 49 تیم هلال احمر خراسان جنوبی برای امدادرسانی به حوادث