مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:462020-04-12فرهنگي

هنرمند انقلابی ایده ذهنی و متعالی خود را به شیوه جذاب عرضه می کند


سید میثم موسویان از نویسندگان متعهد استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هنرمندی انقلابی است که عطش اندیشیدن، انقلابی بودن و کشف حقیقت را در وجود خود داشته باشد تا بتواند با بهره گیری از درک عمیق درونی و کشفیات ارزشی، آثار هنری انقلابی فاخر تولید کند.

نویسنده کتاب بنام خدا محمد بروجردی ام مصاحبه نمی کنم با اشاره به اینکه تولید اثر هنری ارزشی و انقلابی با محدودیت هایی برای جذب مخاطب مواجه است، افزود: در هنر غرب، هدف وسیله را توجیه می کند و با طرح مسائلی غیر اخلاقی و محرک نفسانیات در آثار، مخاطب را جذب و مفاهیم مد نظر را القا می نماید اما هنرمند ارزشی، متعهد و انقلابی باید با حداقل ابزار موجود و ارتقا کیفی آثار، ایده ذهنی متعالی خود را به شیوه جذاب عرضه کند.

موسویان سطحی نگری و گم شدن در ظاهر مسائل را از تهدیدات و معضلات هنرمندان عصر کنونی عنوان کرد و گفت: در هنر انقلابی، هنرمند باید در مفاهیم عمیق دینی، ارزشی و انقلابی کندوکاو کند و در اثرش آثار اندیشه، مطالعه، درک عمیق و دغدغه های انسانی نمایان باشد.

نویسنده کتاب ما هم هستیم ارتباط رسانه و هنرمندان را رابطه ای دو سویه دانست و تصریح کرد: آثار هنرمندان غربی به راحتی در داخل کشور توزیع می شود ولی آثار هنرمندان انقلابی به دلیل تحریم های فرهنگی یکسویه غرب علیه ایران، نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند انقلابی ایده ذهنی و متعالی خود را به شیوه جذاب عرضه می کند

هنرمند انقلابی ایده ذهنی و متعالی خود را به شیوه جذاب عرضه می کند