مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 03:562020-04-12پزشكي

طرح فاصله گذاری هوشمند در سیرجان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سهراب بهاءالدینی روز یکشنبه درچهارمین نشست کمیته اصناف ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در سیرجان با تاکید بر اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی است افزود: این طرح در راستای کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سیرجان اجرایی شد.

سرپرست فرمانداری سیرجان ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: در این طرح ادارات با حضور دو سوم نیرو از ساعت هفت صبح تا 14 بعداظهر فعالیت و افراد با سن بالا و دارای بیماری های زمینه ای دورکاری خواهند کرد.

رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان سیرجان نیز گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، صرفا مشاغل کم خطر همراه با التزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز فعالیت دارند.

آقای محمدرضا خواجویی اظهار داشت: مشاغل پرخطر شامل فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای غیر سوپرمارکتی، پاساژ و مجتمع های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه های مردانه و زنانه و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری هوشمند در سیرجان اجرا می شود

طرح فاصله گذاری هوشمند در سیرجان اجرا می شود