مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-12ورزشي

بدنبال هت تریک قهرمانی در آسیا هستیم


خانم گل فوتسال آسیا با اشاره به در پیش بودن رقابت های فوتسال بانوان جام ملت های آسیا 2020 در کویت، گفت: در این دوره از رقابت ها بدنبال هت تریک قهرمانی در آسیا هستیم.

- سارا شیربیگی در گفت و گو با ایسنا، سال 1398 را سالی پربار برای فوتسال بانوان در ایران دانست و اظهار کرد: در این سال بهترین رقابت های چهارده دوره گذشته لیگ برتر بانوان را داشتیم که به پویایی فوتسال بانوان کمک زیادی کرد.

بازیکن کرمانشاهی تیم لیگ برتری هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: کیفیت بازی های این دوره از لیگ به حدی بود که هنوز نمی توان بطور قطع گفت که کدام یک از چهار تیم مرحله پلی آف قهرمان می شود.

وی بابیان اینکه در این دوره از رقابت های لیگ چند بازیکن جوان مستعد شناسایی و به تیم ملی راه یافتند، عنوان کرد: در یکی دو سال اخیر نظراتی از سوی برخی کارشناسان درباره افزایش میانگین سنی بازیکنان تیم ملی و نگرانی از دور شدن این تیم از شرایط آرمانی چندسال گذشته اش مطرح می شود، برای همین پویایی لیگ برتر به ورود بازیکنان جوان و تازه نفس به تیم ملی کمک می کند.

ملی پوش فوتسال بانوان تصریح کرد: البته هنوز به شرایط بحرانی در تیم ملی نرسیده ایم و از سوی دیگر اخیرا هم فدراسیون روی رده سنی پایه تمرکز کرده که می توان به آینده تیم ملی خوشبین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال هت تریک قهرمانی در آسیا هستیم

بدنبال هت تریک قهرمانی در آسیا هستیم