مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-12سياسي

«زندگی» برای جوانان ما مسئله نیست!


هفته ی پیش روز جوان بود؛ روزی که یادآور گروهی از جامعه است که امروز حضور و وجود خود را نه پویا و تأثیرگذار، که به عنوان قشری در سایه مانده قلمداد می کنند.

- شوق زندگی در بین جوانان پایین قشر جوان جامعه امروز در لوای شرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اجتماع کنونی به موجوداتی بدل شده اند که تنها زنده ماندن را یاد گرفته اند و چگونه زیستن و خوب زیستن برای آنان جز مفاهیم و عباراتی تهی از معنا نیستند.

سعید صدقی؛ دانش آموخته ی روان شناسی عمومی با بیان اینکه این یک معضل جهانی است و بعضی از نویسندگان خارجی نیز به آن اشاره کرده اند، به ایسنا می گوید: بزرگ ترین خلاءیی که زندگی همه ی انسان ها و همچنین جوانان را درگیر کرده این است که سیستم آموزشی و قبل از سیستم آموزشی رسمی، سیستم تربیتی ما چندان دغدغه ی آموختن مهارت های زندگی به افراد را ندارد و بیشتر اوقات فرد تا قبل از رسیدن به 20 سالگی و بزرگسالی، تقریباً چیزی در مورد زندگی کردن نیاموخته و بیشتر در مورد زنده ماندن یاد می گیرد.

مسائل ارتباطی بزرگ ترین نیاز دوران فعلی ما وی ادامه می دهد: کاستی های آموزش رسمی که بزرگ ترین چالش و بحران این دوره و زمانه است، وقتی که تنها افراد را برای جذب و ذخیره ی کوتاه مدت یک سری اطلاعات و سپس امتحان گرفتن از آن ها آماده می کند، در نهایت با ورود فرد به سن 20 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زندگی» برای جوانان ما مسئله نیست!

«زندگی» برای جوانان ما مسئله نیست!