مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-12سياسي

معرفی مبل چستر مبلی مدرن و البته کلاسیک


مبل چسترفیلد یکی از شناخته شده ترین انواع مبلمان در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام توکامارت، شما می توانید به هر مکانی در سراسر جهان سفر کنید و به احتمال بالایی در یک مقطع با آن روبرو شوید، خواه در یک لابی هتل، یک دفتر یا در جاهای دیگر.

مبل چستر فیلد یا به زبان ساده تر مبل چستر با توجه به شکل و ظاهر خاص و کلاسیک خود حس و حال زندگی در قرن هجدهم را به صاحبانشان می دهد.

این سبک مبلمان با داشتن چرم های لوکس، دکمه های عمیق و لمسه کاری شده، پشتی کوتاه و دسته های بلند، از مغازه های لوکس و خانه های باشکوه امپراطوری قدیمی انگلیس متولد شده است و در هر گوشه دنیا به یک کالای بسیار مورد علاقه برای صاحبان خانه تبدیل شده است.

ویژگی های ظاهری مبل چسترفیلد اگر قصد خرید مبل چستر را دارید بهتر است بدانید که یکی از ویژگی های مبل چستر تولید آن در ابعاد و اندازه های مختلف است.

پس به هیچ عنوان نباید نگرانی بابت خرید مبل چستر وجود داشته باشد، اگر خانه شما متراژ پایینی دارد می توانید مبل چستر با سایز کوچکتر و دسته های ظریف تر را انتخاب کنید و اگر محیطی که قرار است مبلمان را در آنجا قرار دهید متراژ بالایی دارد، می توانید مبل چستر با سایز بزرگتر و دسته های ضخیم تر را انتخاب کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مبل چستر مبلی مدرن و البته کلاسیک

معرفی مبل چستر مبلی مدرن و البته کلاسیک