مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-12فرهنگي

پوسترجشنواره تئاتر+خانه رونمایی شد/اختتامیه در شب عید سعید فطر


پوستر جشنواره تئاتر+خانه از سوی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و محمودرضا رحیمی، دبیرجشنواره رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، محمودرضا رحیمی دبیر جشنواره مجازی تئاتر+خانه درباره این جشنواره گفت: ما در برگزاری جشنواره های این چنینی در آغاز راهیم و جامعه هنری ما هنوز در حال آزمون خطاست تا به یک مدل ثابت و معینی دست پیداکنیم.

وی افزود: باتوجه به شرایط بحرانی ایجاد شده در کشور یک همدلی و همکاری غیر رسمی از جانب هنرمندان تئاتر سراسر کشور ایجاد شد و هنرمندان و اساتید و فعالان هنرهای نمایشی ایران دست به کاری بزرگ زدند و ثابت کردند که به احترام تئاتر و نمایش ، تحت هیچ شرایطی و با هیچ بهانه ای حاضر به تعطیلی تئاتر نیستند و بر این باورند که تئاتر باید زنده بماند که این امر بسیار قابل ستایش و تقدیر است.

رحیمی عنوان کرد: به هرتقدیر این ایام سپری خواهد شد و باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا دوباره صحنه تئاتر باحضور مخاطبان و صاحبان اصلی نمایش رونق بگیرد.

  وی درباره ویژگی های این جشنواره مجازی گفت: وجه تمایز این جشنواره و ویژگی بارز آن به نظرم این است که بخش های گوناگون و متنوعی برای همه اقشار جامعه اعم از اماتور و حرفه ای در نظر گرفته شده است و سعی داشته ایم در تنظیم فراخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوسترجشنواره تئاتر+خانه رونمایی شد/اختتامیه در شب عید سعید فطر

پوسترجشنواره تئاتر+خانه رونمایی شد/اختتامیه در شب عید سعید فطر