مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:502020-04-12اقتصادي

میرتاج الدینی: وام یک میلیونی با بهره 12 درصد توجیه منطقی ندارد


منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: وام یک میلیونی تخصیص یافته برای کمک به مردم در شرایط کنونی دردی را از کسی دوا نمی کند و اعطای این وام با بهره 12 درصد هیچ توجیه منطقی ندارد.

- محمدرضا میر تاج الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به شرایط خاص پیش آمده برای اقتصاد کشور در شرایط کنونی گفت: دولت باید از بنگاه های اقتصادی کوچک در شرایط فعلی که بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا در کشور می بینند حمایت های جدی به عمل آورد.

وی افزود: در کنار اعطای تسهیلات، دولت می تواند با در نظر گرفتن معافیت ها برای این بنگاه های کوچک همچون نگرفتن هزینه آب و برق و یا مدارا و همراهی در بحث دریافت مالیات از آنها حمایت به عمل آورد.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به در نظر گرفتن وام یک میلیونی به اقشار آسیب پذیر در شرایط فعلی اظهار داشت: وام یک میلیونی آن هم در این شرایط اقتصادی دردی را از کسی دوا نمی کند و اخذ بهره 12 درصدی از این وام هیچ توجیه منطقی ندارد.

میر تاج الدینی خاطرنشان کرد: دولت باید این وام را یا به صورت بلاعوض به مردم بدهد یا به صورت قرض الحسنه و بدون دریافت بهره و مجلس از چنین تصمیمی حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: وام یک میلیونی با بهره 12 درصد توجیه منطقی ندارد

میرتاج الدینی: وام یک میلیونی با بهره 12 درصد توجیه منطقی ندارد