مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 04:552020-04-12فرهنگي

گم شدن هنرمندان عصر کنونی در ظاهر مسائل


یکی از نویسندگان استان همدان سطحی نگری و گم شدن در ظاهر مسائل را از تهدیدات و معضلات هنرمندان عصر کنونی عنوان کرد و گفت: هنرمند انقلابی با اندیشه عمیق خود حقیقت واقعی و ارزشی را با ابزار هنر به مخاطبان خود انتقال می دهد.

- ایسنا/همدان یکی از نویسندگان استان همدان سطحی نگری و گم شدن در ظاهر مسائل را از تهدیدات و معضلات هنرمندان عصر کنونی عنوان کرد و گفت: هنرمند انقلابی با اندیشه عمیق خود حقیقت واقعی و ارزشی را با ابزار هنر به مخاطبان خود انتقال می دهد.

سیدمیثم موسویان با بیان این مطلب افزود: هنرمندی انقلابی است که عطش اندیشیدن، انقلابی بودن و کشف حقیقت را در وجود خود داشته باشد تا بتواند با بهره گیری از درک عمیق درونی و کشفیات ارزشی، آثار هنری انقلابی فاخر تولید کند.

نویسنده کتاب بنام خدا، محمد بروجردی ام، مصاحبه نمی کنم با اشاره به اینکه تولید اثر هنری ارزشی و انقلابی با محدودیت هایی برای جذب مخاطب مواجه است، اظهار کرد: در هنر غرب، هدف وسیله را توجیه می کند و با طرح مسائلی غیراخلاقی و محرک نفسانیات در آثار، مخاطب را جذب و مفاهیم مدنظر را القا می کنند اما هنرمند ارزشی، متعهد و انقلابی باید با حداقل ابزار موجود و ارتقای کیفی آثار، ایده ذهنی متعالی خود را به شیوه جذاب عرضه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گم شدن هنرمندان عصر کنونی در ظاهر مسائل

گم شدن هنرمندان عصر کنونی در ظاهر مسائل