مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-12سياسي

دولت باید از پیام رسان های داخلی حمایت کند


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این که حمایت از پیام رسان های داخلی امروز به یک ضرورت تبدیل شده است، گفت: دولت از نظر عقلی، دینی، اخلاقی و انقلابی باید از پیام رسان های داخلی حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی با اشاره به اهمیت حمایت از پیام رسان های داخلی اظهار کرد: واقعاً ازاین جهت متأسف هستیم که باوجود این که سال ها بسیاری از دلسوزان نظام بر روی فضای مجازی تأکید فراوانی دارند اما هنوز درراه اندازی موتور جستجوگر داخلی و همچنین قطع رابطه ارتباطی با پیام رسان های معاندان و دشمان نظام نتوانستیم اقدام عملی جدی بکنیم.

وی پیام رسان های خارجی را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: باید در ماهیت به وجود آمدن پیام رسان های خارجی دقت بیشتری صورت بگیرد چراکه این پیام رسان ها باهدف تأمین نیازهای اطلاعاتی کشورهای سازنده ایجادشده اند و هدف آن ها ضربه زدن به کشور است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: این پیام رسان ها اگر امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهند به این دلیل نیست که دلشان به ما سوخته است بلکه هدف های خودشان را در این زمینه دنبال می کنند.

وی به حمایت این پیام رسان ها از آشوب ها و فتنه هایی که در سال های اخیر شکل گرفته اشاره کرد و افزود: ما شاهد این بودیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید از پیام رسان های داخلی حمایت کند

دولت باید از پیام رسان های داخلی حمایت کند