مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-12اقتصادي

از پرداخت 13 میلیارد به نیازمندان تا تعطیلی بوستان ها


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به پرداخت 13 میلیارد تومان به افراد نیازمند تحت تاثیر از کرونا گفت: در این ایام میزان فروش میادین میوه و تره بار رشد 41 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گزارشی در صحن شورای شهر تهران گفت: در انتهای بهمن ماه جلسه ای با حضور شهردار تهران و معاونین و مسؤولان وزارت بهداشت برگزار شد.

یزدانی افزود: یک کارگروه با مسوولیت خدمات شهری تشکیل شد و مقرر شد تا کارهای مرتبط با این حوزه انجام شود و تلاش شد تا اطلاع رسانی خوبی انجام گیرد.

وی ادامه داد: پروتکل های مورد نیاز به هر شرکت و سازمان تابعه شهرداری تهران متناسب با خود آن شرکت و سازمان تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود ما در چندین حوزه مثل خدمات شهری، میادین میوه و موارد دیگر اسکان کارگری داشتیم که باید نسبت به مراقبت از آن و گندزدایی از آن اقدام می کردیم.

یزدانی به فعالیت سازمان آتش نشانی برای گندزدایی و استفاده از 7 دستگاه 4 تنی مربوط به ضدعفونی ساخت داخل کشور اشاره کرد.

وی افزود: در حوزه میادین میوه تره بار ما با چند حوزه مواجه بودیم ابتدا بحث تامین کننده های کالا سپس کارگران و استقرارهای کارگری و نهایتا بحث حضور مردم در میادین میوه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پرداخت 13 میلیارد به نیازمندان تا تعطیلی بوستان ها

از پرداخت 13 میلیارد به نیازمندان تا تعطیلی بوستان ها