مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-12اقتصادي

اعضای هیات علمی خدمات آزمایشگاهی با تخفیف 50 درصدی دریافت می کنند


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تخفیف 50 درصدی که رقمی حدود 40 میلیون ریال اعتبار است به همه اعضای هیات علمی سراسر کشور در سال 99 ارائه می شود و دریافت کنندگان می توانند از این تخفیفات برای توسعه پژوهش های علمی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چند سالی است که شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه پژوهش های کاربردی و عملی در حوزه آزمایشگاهی اقدام به گسترده کردن چتر حمایتی خود ازاین خدمات کرده است.

ارائه تخفیف 50 درصدی خدمات آزمایشگاهی در سال جاری به اعضای هیات علمی سراسر کشور هم با همین هدف اجرایی می شود.

بنا به گفته رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این تخفیف 50 درصدی که رقمی حدود 40 میلیون ریال اعتبار است به همه اعضای هیات علمی سراسر کشور در سال 99 ارائه می شود و دریافت کنندگان می توانند از این تخفیفات برای توسعه پژوهش های علمی استفاده کنند.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان شبکه آزمایشگاهی از این تخفیفات، گفت: سال گذشته حدود 5 هزار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات علمی خدمات آزمایشگاهی با تخفیف 50 درصدی دریافت می کنند

اعضای هیات علمی خدمات آزمایشگاهی با تخفیف 50 درصدی دریافت می کنند