مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-12اقتصادي

تولید 65 هزار بشکه نفت از میدان «آذر»/ بخش داخلی پای کار توسعه فاز 2 میدان «یاران»


مراحل پیش راه اندازی و نهایی طرح توسعه ای میدان نفتی آذر در حال تکمیل است که پیش بینی می شود ظرف 2 ماه آینده آماده راه اندازی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت اجرای طرح توسعه انتقال نفت خام از گوره به جاسک را مهمترین اولویت سال 1399 این شرکت خواند و ضمن شرح آخرین وضعیت طرح توسعه میادین غرب کارون از برنامه ریزی برای توسعه فاز دوم آنها در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید ، گفت: تاکید و تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی در دستور کار قرار گرفته است و شرکت متن نیز تلاش می کند تا در این مسیر نقش خود را به خوبی ایفا کند.

دهقانی در مورد اهم فعالیت های شرکت متن در سال 1398، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل حوزه فعالیت شرکت که بیشتر در غرب کارون متمرکز است با سیل و چالش های تقریباً بی سابقه ای آغاز شد و فعالیت ها بیشتر در حوزه توجه به مسائل اجتماعی و حل مشکلات ناشی از سیل مردم منطقه و استان خوزستان بود.

اجرای طرح انتقال نفت خام گوره – جاسک بر اساس برنامه زمان بندی این مقام مسؤول تمرکز بر اجرای طرح انتقال نفت خام از گوره به جاسک بر اساس برنامه زمانبندی را از اولویت های مهم سال 1398 شرکت متن اعلام کرد و گفت: در سال گذشته توفیقات خوبی در این طرح حاصل شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 65 هزار بشکه نفت از میدان «آذر»/ بخش داخلی پای کار توسعه فاز 2 میدان «یاران»

تولید 65 هزار بشکه نفت از میدان «آذر»/ بخش داخلی پای کار توسعه فاز 2 میدان «یاران»