مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 06:252020-04-12سياسي

کمک 50 میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به مشاغل متضرر از کرونا


معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کمک 50 میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان برای کسانی که شغلشان تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته است خبر داد.

- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کمک 50 میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان برای کسانی که شغلشان تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته است خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یزدانی در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارشی از اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در حوزه مبارزه با کرونا ویروس گفت: در اواخر بهمن ماه که بحث این بیماری مطرح شد در دفتر شهردار تهران جلسه ای با حضور معاونین، شهرداران مناطق و وزارت بهداشت تشکیل شد که در پی آن پنج کارگروه برای مبارزه با این بیماری تشکیل شد.

وی افزود: کارگروه خدمات شهری که علاوه بر سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه خدمات شهری، پیشتیبانی از شرکت شهروند و بخش حمل و نقل عمومی نیز به این کارگروه سپرده شد، توسط معاونت خدمات شهری راهبری شد.

وی ادامه داد: در این راستا اطلاع رسانی و تبلیغات در سطح شهر آغاز شد که گزارشات آن به اعضای شورا ارائه شده است.

در این مسیر تبلیغات با استفاده از بیلبوردها انجام شد و حتی بخش خصوصی نیز که در حوزه تجاری قرارداد داشتند داوطلبانه در این حوزه شهرداری تهران را همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 50 میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به مشاغل متضرر از کرونا

کمک 50 میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان به مشاغل متضرر از کرونا