مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-12سياسي

ضرورت جهش امدادرسانی به نیازمندان در راستای رزمایش «خدمت مؤمنانه» رهبری


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش «خدمت مؤمنانه» بر ضرورت ایجاد جهش در روند خدمت رسانی و امدادرسانی ها به نیازمندان تأکید کرد.

- ضرورت جهش امدادرسانی به نیازمندان در راستای رزمایش خدمت مؤمنانه رهبری ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش خدمت مؤمنانه بر ضرورت ایجاد جهش در روند خدمت رسانی و امدادرسانی ها به نیازمندان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جلسه محرومیت زدایی و امدادرسانی به نیازمندان که با حضور معاونان و مدیران بخش های مختلف آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای تحقق فرمایشات رهبری معظم انقلاب در خصوص تحقق رزمایش خدمت رسانی مؤمنانه به مردم معرفی و اظهار کرد: این جلسه پیرامون بررسی شرایط و وضعیت نیازمندان در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش خدمت مؤمنانه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات خوبی تاکنون در راستای امدادرسانی به نیازمندان در مجموعه آستان قدس رضوی انجام شده است اما پس از فرمایش رهبری معظم، باید جهشی در روند این خدمت رسانی ها صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جهش امدادرسانی به نیازمندان در راستای رزمایش «خدمت مؤمنانه» رهبری

ضرورت جهش امدادرسانی به نیازمندان در راستای رزمایش «خدمت مؤمنانه» رهبری