مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-12سياسي

احتمال سوال از شهردار در صحن شورا


تصمیمات حمل و نقلی شهرداری متناسب با ظرفیت خدمات شهری نیست و حوزه حمل و نقل بدون هماهنگی شورا، اقداماتی را انجام می دهد که اگر ادامه پیدا کند منجر به سوال از شهردار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای شورای شهر تهران پس از استماع گزارش مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره عملکرد این معاونت در مقابله با کرونا نکاتی را ارائه دادند.

در ابتدا شهربانو امانی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدی که از سازمان بهشت زهرا داشت، گفت: اولویت معاونت، مراقبت جانی از سرمایه انسانی پرسنل شهرداری است.

وی ادامه داد: معاونت خدمات شهری یکی از پرعایده ترین زیرمجموعه های شهرداری تهران است که باید علاوه بر لحاظ مراقبت های جانی، اعلام شود که چند نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

در ادامه حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز درباره نحوه آبیاری فضای سبز و کاشت درختان سوزنی برگ به معاونت خدمات شهری تذکر داد.

وی همچنین تأکید کرد که شیوع کرونا باید فرصتی باشد تا ما به سمت فروش غیرحضوری برویم.

در ادامه احمد مسجدجامعی عضو دیگر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: همانطور که برای جانباختگان حادثه پلاسکو، برخی اقدامات حمایتی انجام شد باید برای جانباختگان ویروس کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سوال از شهردار در صحن شورا

احتمال سوال از شهردار در صحن شورا