مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-12سياسي

طرح بزرگ «کمک مؤمنانه» در شهرستان ساری اجرا می شود


فرماندار ساری از اجرای طرح بزرگ کمک مؤمنانه در مرکز مازندران خبر داد و گفت: در اجرای طرح کمک مؤمنانه و رزمایش همدلی باید عملکرد جزیره ای را به کنار گذاشت و کمک ها را با یک همکاری و انسجام به دست اقشار آسیب دیده رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای این شهرستان با اشاره به جایگاه کمک و خیر رساندن به دیگر مومنان در اسلام، اظهار کرد: در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان طرح بزرگ کمک مؤمنانه در سطح شهرستان ساری با همکاری ائمه محترم جمعه و جماعات، خیرین، مؤسسات خیریه، هیات امنای مساجد و هیأت مذهبی، پایگاه های بسیج و نهادها و دستگاه های اجرایی و دیگر علاقمندان و مؤمنین اجراء خواهد شد.

‎ وی افزود: ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا را پیش رو داریم، از برکات ماه نزول قرآن، کاهش سلطه عادت ها و غریزه ها بر زندگی انسان، زدوده شدن غفلت ها و تقویت اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان است.

فرماندار ساری از اقدامات انجام شده در مرکز استان مازندران برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا ابراز رضایت کرد و یادآور شد: با همراهی و همدلی مردم و مسؤولان فضای مناسبی برای مبارزه با این بیماری در شهرستان ساری ایجاد شده است اما باید تا ریشه کن شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بزرگ «کمک مؤمنانه» در شهرستان ساری اجرا می شود

طرح بزرگ «کمک مؤمنانه» در شهرستان ساری اجرا می شود