مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:072020-04-12سياسي

210 هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت: نظارت مستمر برمنابع طبیعی واراضی ملی دراستان با جدیت و ورود به موقع دادستان ها و رؤسای بخش به طور دقیق وجود دارد و دراین راستا 651 فقره پرونده منتهی به صدور حکم شده است.

این مقام عالی قضایی استان در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت عمومی وحفظ حقوق بیت المال نیست، دادگستری استان مازندران حسب وظیفه خود از تمامی ظرفیت های قانونی برای برخورد قاطع با این متجاوزین استفاده خواهد کرد و در این راستا 210 هکتار از اراضی ملی به ارزش یک هزار 280 میلیارد تومان به بیت المال بازگردانده شد.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: رؤسای دادگستری ها و دادستان ها باید با کسانی که اقدام به تجاوز و تصرف به حریم بیت المال و همچنین تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی و ساخت ساز غیر مجاز در عرصه جنگلی می کنند با جدیت و شدت برخورد کنند.

رییس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: حفظ حقوق بیت المال بر همه واجب است و آسیب های وارده بر منابع طبیعی و محیط زیست می تواند سلامت مردم و جامعه را به خطر بیندازد که لازمه جلوگیری از این موضوع، مبارزه با سود جویان به منابع طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد

210 هکتار از اراضی ملی مازندران خلع ید شد