مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-12اقتصادي

فروش مجازی در 13 میدان میوه و تره بار/ ابتلای 7 نفر در بهشت زهرا به کرونا


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ابتلای 7 نفر در بهشت زهرا به کرونا، گفت: غربالگری نیروهای خدمات شهری به صورت کامل و دقیق انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به سؤال برخی از اعضای شورای شهر اظهار داشت: غربالگری کارکنان این معاونت که در مواجهه با بیماری کرونا قرار دارند با هماهنگی های لازم به خوبی انجام گرفته و ما کمترین تلفات را به دلیل بیماری کرونا داشته ایم.

وی افزود: یک نفر در حوزه پسماند، 2 نفر در میادین میوه و تره بار و 7 نفر در بهشت زهرا مبتلا به کرونا شدند که خوشبختانه اقدامات لازم برای بیماران انجام گرفته و برخی بعد از قرنطینه موفق به فعالیت مجدد در محیط کار شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شرکت شهر سالم برای غربالگری کارکنان اقدامات خوبی انجام داده و به غیر از آن با برخی از آزمایشگاه ها نیز قرارداد داریم.

یزدانی در مورد کاشت درختان برگ سوزنی گفت: در حال حاضر ما این اقدام را انجام نمی دهیم و تنها کاشت این درختان در کمربند سبز پایتخت انجام می گیرد و مورد جدیدی از این کاشت نهال ها نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مجازی در 13 میدان میوه و تره بار/ ابتلای 7 نفر در بهشت زهرا به کرونا

فروش مجازی در 13 میدان میوه و تره بار/ ابتلای 7 نفر در بهشت زهرا به کرونا