مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-12اقتصادي

توسعه زنجیره های تولید راه حل مشکلات بخش کشاورزی است


مشاور رییس جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی گفت: راهبرد برون رفت از مشکلات بخش کشاورزی، ایجاد و توسعه زنجیره های «به تولید» است.

- مشاور رییس جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی گفت: راهبرد برون رفت از مشکلات بخش کشاورزی، ایجاد و توسعه زنجیره های به تولید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در مراسم معارفه کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی که با حضور معاون اول رییس جمهور و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، افزود: در شش سال اخیر، زنجیره تولید گوشت مرغ توسعه یافت و اقدامات برای ایجاد زنجیره در صنایع لبنی آغاز شد به طوری که برخی از تشکل های دامداران برای ایجاد کارخانه فرآوری لبنیات اقدام و تعدادی از شرکت های بزرگ لبنی، دامداری های بزرگ صنعتی تأسیس کردند.

وی ادامه داد: در کشورهای پیشرفته، زنجیره های تولید توسط تعاونی ها و تشکل ها ایجاد شده است.

حجتی با قدردانی از حمایت های رهبر معظم انقلاب، دولت و تلاش همکاران و همه فعالان بخش کشاورزی در دوران تصدی مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: در بخش کشاورزی، ظرفیت های بی شماری وجود دارد که برخی آنها در این دولت شناسایی شد و لازم است برای به فعلیت درآوردن این این ظرفیت ها با بهره گیری از یافته های علمی اهتمام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زنجیره های تولید راه حل مشکلات بخش کشاورزی است

توسعه زنجیره های تولید راه حل مشکلات بخش کشاورزی است