مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-12فرهنگي

وضعیت تئاتر بحرانی است/ طرح مطالبات در نامه به وزیر ارشاد


رییس هیأت مدیره خانه تئاتر با اشاره به نامه سرگشاده هنرمندان تئاتر به وزیر ارشاد و معقول دانستن مطالبات درج شده در این نامه، تصریح کرد که در شرایط پیش آمده کرونایی وضعیت تئاتر بحرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: همواره تئاتری ها در بدترین شرایط و وضعیت قرار داشتند و حالا با شیوع ویروس کرونا این وضعیت بدتر شده است.

تئاتر هیچقوت زندگی تئاتری ها را تأمین نمی کرد ولی در کنار آن فعالیت های دیگری نظیر بازی در فیلم یا سریال یا فعالیت های جنبی مرتبط با تئاتر انجام می دادند تا گذران زندگی داشته باشند ولی با وضعیت فعلی انجام آن کارها نیز امکان پذیر نیست.

وی یادآور شد: نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که نمایش های بسیاری از دوستان ما قبل از شروع تعطیلی های کرونایی در حدود 100 سالن دولتی و خصوصی در تهران و همچنین سالن های شهرهای مختلف کشور روی صحنه بود که اجرای شان متوقف شد، همچنین تعداد زیادی نمایش ها در حال تمرین برای به صحنه رفتن در نوبت اجرایی خود بودند که آن ها نیز متوقف و بلاتکلیف شدند زیرا زمان بازگشایی و فعالیت مجدد سالن ها و اجراهای تئاتری مشخص نیست.

راد در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه وضعیت نامناسب پیش آمده تنها مختص اعضای خانه تئاتر نیست و تمام تئاتری های سراسر کشور درگیر این وضعیت هستند، متذکر شد: هیچ نوع حمایتی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تئاتر بحرانی است/ طرح مطالبات در نامه به وزیر ارشاد

وضعیت تئاتر بحرانی است/ طرح مطالبات در نامه به وزیر ارشاد