مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-12اجتماعي

ورود زود هنگام دام به مرتع های ییلاقی تخلف است


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان گفت: ورود زود هنگام دام به مرتع های ییلاقی شهرستان تخلف است و مشمول اقدام قانونی و جریمه می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان گفت: ورود زود هنگام دام به مرتع های ییلاقی شهرستان تخلف است و مشمول اقدام قانونی و جریمه می شود.

محمد مهدی شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مراتع ییلاقی شهرستان کاشان حدود هفتاد سامانه عرفی است که برابر قانون، زمان حضور دام در این مرتع ها از اول خرداد تا پایان شهریورماه، به مدت چهار ماه تعیین شده است.

وی افزود: ماه های فروردین و اردیبهشت مرتع داران اجازه حضور در مراتع را ندارند زیرا گیاهان مرتعی شروع به رشد کرده و برای به بذر رفتن و تکثیر، خود را آماده می کنند که ورود زودهنگام دام به مرتع، هم به ضرر مرتع و هم به ضرر مرتع داران است و مرتع داران باید به تاریخ درج شده در پروانه های خود توجه کنند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری کاشان، تصریح کرد: تعداد زیادی از مرتع داران مراتع ییلاقی کاشان از شهرهای اردستان، بادرود، مهاباد، ابوزیدآباد، آران و بیدگل و قم هستند که لازم است مرتع داران ذیحق که پروانه چرای دام در شهرستان کاشان را دارند، قوانین را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زود هنگام دام به مرتع های ییلاقی تخلف است

ورود زود هنگام دام به مرتع های ییلاقی تخلف است