مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:272020-04-12سياسي

معاون شهردار تهران: قطعه جدید در بهشت زهرا(س) برای بیماران کرونایی ایجاد شد


مجتبی یزدانی روز یکشنبه در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران توضیح داد: قبرچینی به تعداد 10 هزار قبر در قطعه جدید صورت گرفته است ضمن اینکه آغاز طراحی و ساخت مرکز تطهیر مجهز و ایزوله با هدف افزایش ظرفیت پذیرش اموات (عروجیان 2) در مواقع بحرانی در محل سوله های بحران، نظارت دائم بر سیستم تصفیه خانه سالن های تطهیر بهشت زهرا (س) توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران و نصب دستگاه پایش از راه دور و کلر زنی در تصفیه خانه از جمله فعالیت های صورت گرفته در مجموعه بهشت زهرای تهران است.

وی ادامه داد: همچنین سوله های بحران مستقر در بهشت زهرا (س) تجهیز و آماده سازی و 2 دستگاه کانتینر 12 متری یخچال دار با هماهنگی ستاد معراج شهدا جهت پشتیبانی از سردخانه مرکزی انجام شده است.

یزدانی گفت: پس از شیوع کرونا و به همت بنیاد مستضعفان مبلغ 8 میلیارد تومان بین کارگران و اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شد و کمک 5 میلیارد تومانی به دست فروشان نیز در حال انجام است.

وی عطف به مکاتبات شهردار تهران با ریاست بنیاد مستضعفان مبنی بر کمک بلاعوض به گروه های هدف، طی 2 نوبت کمک به کارگران سازمان پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) به مبلغ 4 میلیارد تومان، کمک به دست فروشان نیازمند سطح شهر به مبلغ 4 میلیارد تومان از طریق شهرداران مناطق 22 گانه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار تهران: قطعه جدید در بهشت زهرا(س) برای بیماران کرونایی ایجاد شد

معاون شهردار تهران: قطعه جدید در بهشت زهرا(س) برای بیماران کرونایی ایجاد شد