مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:352020-04-12سياسي

جهش خدمت رسانی آستان قدس در راستای لبیک به رزمایش «خدمت مؤمنانه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام احمد مروی در جلسه محرومیت زدایی و امدادرسانی به نیازمندان که با حضور معاونین و مدیران بخش های مختلف آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای تحقق فرمایشات رهبری معظم انقلاب در خصوص تحقق رزمایش خدمت رسانی مؤمنانه به مردم معرفی و ابراز کرد: این جلسه پیرامون بررسی شرایط و وضعیت نیازمندان در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش خدمت مؤمنانه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات خوبی تاکنون در راستای امدادرسانی به نیازمندان در مجموعه آستان قدس رضوی انجام شده است اما پس از فرمایش رهبری معظم، باید جهشی در روند این خدمت رسانی ها صورت پذیرد.

وی افزود: آستان قدس رضوی خود را در قبال این فرمایش رهبر معظم انقلاب مسئول می داند، لذا باید در روند خدمت رسانی و رسیدگی به محرومان و نیازمندان جهش ایجاد کنیم.

حجت الاسلام مروی در ادامه با برشمردن برخی اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به نیازمندان، ابراز کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آستان قدس به سهم خود ورود خوب، فعال و مسئولانه ای داشته است، چه از حیث تهیه، تولید و توزیع لوازم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش خدمت رسانی آستان قدس در راستای لبیک به رزمایش «خدمت مؤمنانه»

جهش خدمت رسانی آستان قدس در راستای لبیک به رزمایش «خدمت مؤمنانه»