مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:352020-04-12پزشكي

فرماندار ملایر: اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی رصد شود


قدرت الله ولدی روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا در شهرستان ملایر اظهار داشت: فعالیت و بازگشایی اصناف شهرستان، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

فرماندار ویژه ملایر اضافه کرد: بر اساس طرح فاصله گذاری هوشمند صنوف کم خطر در این شهرستان اجازه فعالیت دارند و موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اجرای جدید طرح فاصله گذاری هوشمند از 23 فروردین افزود: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از هرگونه تجمع که منجر به انتقال و شیوع ویروس کرونا شود، است و این امر به شدت در ملایر کنترل می شود.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بر اساس این طرح محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی و مسافرانی که قصد ورود به این شهرستان دارند، تا پایان ماه جاری همچنان اجرا می شود.

ولدی تاکید کرد: بنای ما بر این نیست که با آغاز فعالیت صنوف شاهد تجمع و شلوغی معابر و بازار باشیم و شهروندان باید همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند.

وی ضمن تقدیر ویژه از همکاری صنوف ملایر در تعطیلی مغازه های خود گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی این شهرستان همکاری و تعامل خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ملایر: اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی رصد شود

فرماندار ملایر: اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی رصد شود