مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-12سياسي

لبیک جوانان ستاد نماز جمعه کامفیروز برای تحقق شعار سال


مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جوانان ستاد نماز جمعه کامفیروز برای تحقق شعار سال لبیک گفتند.

- مرتضی میرباقری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، افزود: کارگاه تولید ماسک به همت بانوان جهادی قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی تحت اشراف دفتر امام جمعه در لبیک به شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده و جهت عملیاتی نمودن شعار جهش تولید با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در کامفیروز، امروز به جایی رسیده ایم که روزانه 1000 ماسک توسط بانوان مؤمن و خدوم کامفیروزی به صورت جهادی تولید می شود.

میرباقری در ادامه با اشاره به این مطلب که هدف اصلی این کارگاه تأمین ماسک افراد در معرض خطر و نیازمندان می باشد، گفت: این مرکز با اخذ مجوز از شبکه بهداشت و با رعایت تمامی ضوابط بهداشتی راه اندازی و هم اکنون با مشارکت مردم نوع دوست و پرتلاش کامفیروزی روزانه در 2 شیفت مشغول به خدمت رسانی بوده که حاصل زحمات آن ها تاکنون تولید 10 هزار ماسک است.

مدیر کارگاه تولید ماسک کامفیروز با اشاره به اینکه کارگاه فوق کاملاً مردمی و بدون حمایت دستگاه های دولتی راه اندازی و اداره می شود، گفت: کارگاه فوق با اینکه به طور مستمر توسط اعضای شبکه بهداشت و قرارگاه ضدعونی می شود، تمامی ماسک های تولیدی نیز پس از اتمام در دستگاه مخصوص جهت میکروب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبیک جوانان ستاد نماز جمعه کامفیروز برای تحقق شعار سال

لبیک جوانان ستاد نماز جمعه کامفیروز برای تحقق شعار سال