مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-12حوادث

قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستا های شهرستان ممسنی، - فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که هفته گذشته به دلیل اختلاف بر سر چراگاه دام، 2 برادر را به قتل رسانده بود صبح امروز خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستا های شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسیده و 2 نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان می شوند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با انجام رصد های اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 2 نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، افزود: پلیس با برنامه ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و بدین ترتیب قاتل، چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح روز جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس دستگیر شد

قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس دستگیر شد