مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-12اجتماعي

جاری شدن سیلاب براثر اجرای پروژه حرم تا حرم در محور گرمسار –سمنان


فرماندار آرادان با اشاره به جاری شدن سیلاب در آرادان براثر اجرای پروژه بزرگراه حرم تا حرم در محور گرمسار – سمنان گفت: پیمانکاران این طرح متعهد به رفع مشکلات موجود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی بور بور ظهر یکشنبه در نشست بررسی و مشکلات پروژه آزادراه حرم تا حرم (قطعه گرمسار-سمنان) به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه گرمسار-سمنان طرح ملی است و باید تمام جوانب در اجرای این طرح موردتوجه باشد، اظهار داشت: به دلیل اجرای طرح عمرانی در این بزرگراه، شاهد قهر طبیعت هستیم و با کمترین بارش باران، سیلاب هایی در محدوده شهرستان آرادان جاری می شود.

وی با تأکید بر اینکه پیمانکار متعهد شده است که در هر مکانی از اجرای این پروژه، نیاز به اجرای طرح های عمرانی برای رفع مشکلات پیش آمد باشد، افزود: پیمانکار باید در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکلات اقدام کند.

فرماندار آرادان با اشاره به اینکه مسئولیت ایجاد مشکلات احتمالی در بخش های مختلف در اجرای طرح های عمرانی بر عهده پیمانکار است، خاطرنشان کرد: شهرداری و فرمانداری آرادان برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکلات احتمالی در زمان ساخت بزرگراه حرم تا حرم محور قطعه گرمسار-سمنان پای کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاری شدن سیلاب براثر اجرای پروژه حرم تا حرم در محور گرمسار –سمنان

جاری شدن سیلاب براثر اجرای پروژه حرم تا حرم در محور گرمسار –سمنان