مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 08:452020-04-12فناوري

حملات بدافزاری با مضمون ویروس کرونا


حملاتی با مضمون ویروس کرونا که ویندوز را به بدافزار Lokibot آلوده می کند، در حال انتشار است که برای سرقت اطلاعات طراحی شده است.

- حملاتی با مضمون ویروس کرونا که ویندوز را به بدافزار Lokibot آلوده می کند، در حال انتشار است که برای سرقت اطلاعات طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک کارزار جدید که از 27 مارس فعالیت دارد، از روش های مختلفی برای آلوده کردن قربانیانش استفاده کرده و کاربران زیادی را در کشورهای مختلفی به خصوص ترکیه، پرتغال، آلمان، اتریش و ایالات متحده فریب داده است.

این کارزار جدیدا با ارسال یک ایمیل جعلی از طرف سازمان بهداشت جهانی با مضمون و عنوان ویروس کرونا و همچنین با داشتن یک فایل با پسوند غیراجرایی در ظاهر، قربانیان را فریب داده و بدافزار Lokibot را روی دستگاه های آن ها نصب می کند.

این بدافزار که برای سرقت اطلاعات طراحی شده، جدیدا قابلیت های بیشتری نیز پیدا کرده است.

گزارش مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) هشدار داده که کارزار جدید با استفاده از ایمیلی با مضمون ویروس کرونا (کووید 19) از طرف سازمان بهداشت جهانی (WHO)، بدافزار مخرب Lokibot را انتشار می دهد، مشاهده شده است.

این ایمیل ها حاوی یک فایل فشرده هستند که برای فشرده سازی از ARJ استفاده شده است که برای ایجاد بایگانی فایل های فشرده با راندمان بالا استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات بدافزاری با مضمون ویروس کرونا

حملات بدافزاری با مضمون ویروس کرونا