مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-12پزشكي

احتمال بالای انتقال ویروس کرونا از طریق خدمات دندانپزشکی


رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از احتمال بالای انتقال ویروس کرونا از طریق خدمات دندانپزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن دالبند، با اشاره به محدودیت در مراجعه به مراکز دندانپزشکی در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: یکی از کارهایی که با ریسک بالای انتقال ویروس کرونا همراه است، عمل های دندانپزشکی است.

وی با اشاره به وجود ویروس در بزاق دهان افراد مبتلا ادامه داد: اعمال دندانپزشکی یا از طریق خون، تماس و آلودگی فضا بعد از ویزیت بیماران مختلف می تواند احتمال انتقال بیماری را افزایش دهد.

رییس دانشکده دندانپزشکی ادامه داد: با توجه به این مسئله در طول مدت شیوع کرونا دندانپزشکان تنها خدمات اورژانسی مربوط به دهان و دندان را ارائه می دهند و بهتر است که در این مدت افراد برای مراقبت از سلامت دهان و دندان های خود تلاش بیشتری کنند.

دالبند با تاکید بر ضرورت دقت در مسواک زدن دندان ها یادآور شد: افراد باید برای مسواک زدن زمان مناسب را اختصاص دهند و از دهان شویه برای افزایش بهداشت دهان خود استفاده کنند.

وی در ادامه محدودیت در مصرف خوراکی های شیرین را توصیه کرد و افزود: فراد با خود مراقبتی می توانند درمان های انتخابی و غیر اورژانسی دندانپزشکی را به تعویق بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بالای انتقال ویروس کرونا از طریق خدمات دندانپزشکی

احتمال بالای انتقال ویروس کرونا از طریق خدمات دندانپزشکی